-
Кожного дня ретельно записуйте в щоденник всі домашні завдання.
-
Привчить себе готувати уроки щоденно в один і той же час.
-
Готуйте уроки завжди в одном і том же місці.
-
Правильно організовуйте своє робоче місце, приберіть все зайве зі стола, вимкнете радіо та телевізор.
-
Почніть підготовку уроков з предметів середньої важкості, потім перейдіть до більш важким для вас и під кінець виконуйте легкі предмети.
-
Через 30-40 хвилин занять зробіть перерву для відпочинку на 10 хвилин.
-
Під час підготовки уроків не відволікайтесь,до розмов не прислухайтесь.
-
Користуйтесь словниками та довідниками.
-
Після виконання письмової роботи ретельно перевірте її. Краще спочатку використовувати чернетку, а поім переписати.
-
Якщо зустріли невідоме слово, не зрозуміли задачу, спитайте про це своїх батьків, товарищів, вчителя.
-
Щодня повторюйте матеріал попередніх уроків, особливо - правила, формули, закони.
-
Після приготуванні уроків відпочиньте, погуляйте на повітрі, допоможіть батькам в домашніх справах.
Правила розумової праці
-
Періоди занять чередуйте з періодами відпочинку.
-
Не займайтесь більше1,5-2 годин поспіль.
-
Щоденно для занять відводи однин і той же час, ліпше всього денний час. Уникайте вчити уроки піздно ввечорі або вночі, а також в стані сильної втоми.
-
Правильно обладнай своє робоче місце. Книгам, зошитам, підручникам, різним приладдям - всьому повинно бути своє місце.
-
Пам'ятайте, що чистота повітря у приміщенні, помірна температура, правильне освітлення - залог доброї працездатності.
-
Працюйте спокійно, без метушні до телефону, без гри з домашніми тваринами. Приберіть всі шумові перешкоди (радіо, телевізор, комп'ютер).
-
Слідкуйте правилу «лучше меньше, да лучше». Зробіть грунтовно та повністю один урок, і тільки тоді приступайте до другого.
-
Чергуйте пасивний й активний відпочинок. Можливо використати і «фізіологічні стимулятори» (холодний душ, фізичні вправи, цукор, цукерки, солодкий чай).
Як слухати вчителя на уроці
-
Слідкуйте уважно за вчителем й тим, що він демонструє. За допомогою зорової пам'яті засвоюється 90% знань. Відомості, які ми засвоюємо одночасно за допомогою зора та слуха, ліпше запамятовуємо.
-
Вчитесь мислити разом з вчителем. Особиста думка звичайно виникає при контакті з думками інших людей. Школяр здатен мислити в 4 рази швидше, ніж говорить вчитель.
-
Неможливо залишати без відповіді ні одного запитання чи сумніву. Ваші питання говорять про активність мислення. Не бійтеся підходити до вчителя з питаннями.
-
Основні положення урока і нові слова корисно записувати в зошит. Хто записує, той читає двічі, отже, і краще запамятовує.
-
Домашнє завдання треба точно та розбірливо записувати в тот день, на який воно задано.